Az idei első negyedévben a vállalat eladásai 28 százalékkal növekedtek az előző év azonos időszakához képest, a tavalyi évet a cég több mint 61 millió eurós árbevétellel zárta. Ehhez hozzájárult a 2020-ban indult Vivre Marketplace, amelyet már 500 beszállító használ aktívan.


A 9 év alatt teljesített rendelések száma elérte a 6,3 millió csomagot, amelyeket abban a 9 országban szállítottak ki, ahol a vállalat jelen van. Ezek közül a legtöbbet Romániába, Magyarországra és Horvátországba kézbesítették. A legnépszerűbb termékkategória a bútorok kategóriája, amelyhez több mint 80 millió eurós bevétel kapcsolódott a Vivre 9 évében.


„A Vivre 9. évfordulóját már 9 országban ünnepeljük, amelyekben nagy terveink vannak pozíciónk megerősítésére. Az elmúlt évben még jelentősebbé vált az e-kereskedelem, ezért szeretnénk lépést tartani a piaccal, és a következő években a régió vezető lakberendezési vállalatává válni. 2021 első negyedévének növekedése összhangban van a 2021-re várt 30%-os növekedéssel, így magabiztosan kezdünk bele fontos befektetésekbe, hogy vásárlóinknak a lehető leggyorsabban egyedi designt és vonzó árakat biztosítsunk“ – emelte ki Monica Cadogan, a Vivre ügyvezetője.


2021. május 6-tól a Vivre évfordulós kampánnyal várja a lakberendezés iránt érdeklődőket, amelynek keretében akár 80% kedvezménnyel vásárolhatnak bútorokat, kanapékat, karosszékeket, otthoni textíliákat, konyhai és étkezési kiegészítőket, szőnyegeket, életmódtermékeket és egyéb kellékeket, a 16 ezer forint feletti vásárlásokra pedig ingyenes a kiszállítás.


A Vivre-ről
A Vivre Közép-Európa vezető online lakberendezési és dekorációs webáruháza. A 2012-ben, román vállalkozók által alapított vállalat kínálata 9 országban, Romániában, Bulgáriában, Magyarországon, Szlovákiában, Szlovéniában, Csehországban, Horvátországban, Lengyelországban és Görögországban érhető el. A kínálatot több mint 150 000 bútordarab, dekoráció, textília és kiegészítő építi fel, amelyeket 1000 márkától gyűjtött össze világszerte a vállalat a Vivre oldalára és az applikációra. A márka több ezer új terméket kínál mindennap azoknak, akik saját maguk tervezői szeretnének lenni.

