Otthonok és Kertek

Megnyílt a DODO | Designban Otthon lakberendezési webshop első bemutatóterme Budapesten!

Március 21-22-én, két zártkörű rendezvény keretein belül nyitotta meg kapuit a DODO design bútor webáruház első bemutatóterme Budapesten, a Petzvál József utca 46-48-ban. A színvonalas rendezvényeken a szakmai sajtó munkatársai mellett számos ismert lakberendező, neves belsőépítész, és influencer is jelen volt.

A megnyitón többek között megjelent Almási Kitti klinikai szakpszichológus, Cynthia Dictator és párja, Molnár Tamás, illetve Balogh Eleni szépségkirálynő és a korábbi Év Lakberendezője Díj nyertese, Zámbó Tímea, a ZESTILO stúdió alapítója.

A DODO idén nagy fába vágta a fejszéjét. Éppen hogy lecsengeni látszik a Covid járvány, amikor az eddig kizárólag webshopként üzemelő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás gondolt egy merészet és az online világ mellett a fizikai térben is megjelent. Az újonnan nyíló bemutatóteremben a legmagasabb odafigyelés mellett összeállított enteriőrök és a DODO-tól már online megszokott, kiemelkedő ügyfélélmény várja a lakberendezésre és az otthonszépítésre nyitott vásárlókat. A 2022.03.23-i hivatalos boltnyitást két teltházas megnyitó rendezvény előzte meg. A 2022.03.21-i rendezvény a média, míg a 22-i rendezvény a lakberendezési szakmának szólt. Ez utóbbin több mint 50 tervező, lakberendező, belsőépítész és home stager vett részt.

A megnyitókon a vendégek megnézhették a berendezett enteriőröket, illetve a DODO legszebb bútorait, lámpáit és kiegészítőit is. Minden vendégnek lehetősége volt egy játék keretében kiválasztania és egy táblával megjelölnie a DODO-s kedvencét, mely a későbbi tombola főnyereményeként szolgált.

Este 8 órától Vitvera Gábor, a DODO ügyvezetője tartott egy rövid megnyitó beszédet, amelyben bemutatta a még alig 4 éve működő vállalkozás dinamikus növekedését és eddigi sikereit. A közönség meglepetten fogadta a fényképeket a látványos átalakulási folyamatról, ugyanis a DODO csapatnak alig 2 hónapra volt szüksége, hogy egy teljesen üres térből, egy izgalmas és színvonalas, 700 m2-es bemutatótermet hozzon létre.

A beszéd után a szervezők egy izgalmas tombola játékra invitálták a vendégeket. Számos értékes design lakberendezési tárgy és otthoni kiegészítő kisorsolása után a főnyeremény következett. Egy szerencsés vendég ugyanis a korábban megjelölt DODO-s kedvencét vihette haza. Így talált gazdára a közel 500.000 Ft értékű exkluzív, kerámialapos ETERNITY étkezőasztal, ami több vendég személyes kedvencévé vált.

8 markáns stílus, több mint 1400 bútor

A DODO óriási hangsúlyt fektetett arra, hogy a vásárlók ne egy boltban érezzék magukat, hanem megismerjék, és kész enteriőrökben megcsodálhassák a jelenleg legnépszerűbb lakberendezési stílusokat. A látogatók lakásról-lakásra járva, stílusról-stílusra ismerik meg a trendeket. Ráadásul a kiállításokhoz hasonlóan az elhelyezett edukatív tábláknak köszönhetően rengeteg lakberendezési tippel és háttérinformációval is gazdagodhatnak.

Az első DODO bemutatóterem 700 négyzetméteren mutatja be kínálatuk legszebb, legkülönlegesebb vagy legkeresettebb darabjait. A most már több mint 25.000 ezer terméket forgalmazó design bútor webáruház újonnan megnyílt bemutatótermében 8+1 design lakáson át, egy immerzív élmény utazás során a lehet megtekinteni a kínálat több mint 1400 termékét.

Lakberendezési élményközpont

A DODO bútorboltja nem csak azzal a céllal jött létre, hogy egy újabb lakberendezési üzlet nyíljon, ahol bútort lehet vásárolni. A DODO ügyvezetője köszöntőjében elmondta, hogy a cég víziója az, hogy egy egyedülálló lakberendezési élményközpontot hozzanak létre.

“Nemcsak egy szimpla bemutatóterem megnyitása a cél, hanem egy olyan közösségi tér kialakítása, ahol rendszeres szakmai eseményeket és workshopokat tartunk majd. Sok szeretettel várjuk az influencereket, a fotósokat és videósokat, akik olyan igényes helyszínt keresnek, ahol garantáltan színvonalas tartalmakat tudnak előállítani!” – mondta Vitvera Gábor a megnyitó beszédében.

Többcsatornás online-offline értékesítés

A digitális múltat persze le sem tagadhatná a vállalkozás. A termékeken elhelyezett QR kódok azonnal a webáruház termékadatlapjára vezetnek, ahol akár a képzett értékesítők bevonása nélkül, bármely mobiltelefonnal elérhető minden termékinformáció. Emellett számos olyan innovatív ötlettel álltak elő, melyek a vásárlók számára izgalmassá és szórakoztatóvá teszik a bútorválasztást.

A DODO tehát ráerősít a már védjegyükké vált “kiemelkedő ügyfélélményre”. Mostantól minden vásárló megtalálhatja a számára ideális csatornát, legyen szó a DODO.HU weboldalon keresztül, vagy a frissen megnyílt bemutatóteremben történő vásárlásról.

 

További cikkek hasonló témában

Hozzászólások

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top