Otthonok és Kertek

Tengeri Tábor Tribunj

Hosszas keresést követően, tíz éve találtuk meg a nyugalom szigetét az Adrián, Tribunjban – azonnal beleszerettünk, ami azóta is tart. Itt, ebben a kedves hangulatú szép panorámával rendelkező halászfaluban üzemeltetjük Tengeri Táborunkat. Tíz faházzal, egy mobilházzal és öt apartmannal várjuk magyar vendégeinket családias hangulatú nyaralásra, feltöltődésre.

Táborunkba sokféle tematikus csoportot várunk; családokat, iskolás csoportokat, sportköröket, egyesületeket, idegen nyelvi csoportokat, nyugdíjasokat, jógacsoportokat. Számos csoportot tudhatunk visszatérő vendégeink között.

Tribunj ötvözi a múlt szépségeit a modern kor elvárásaival. A hangulatos tengerparti séták, a tiszta strandok, a kiépített és természetes partszakaszok változatos kikapcsolódás élményét adják. A legközelebbi strandon akadálymentesített rámpa teszi lehetővé a kerekesszéket használók számára a fürdőzést. Az óváros, a kikötő, a kálváriadomb, a kilátás mindenkit elvarázsol, aki ellátogat ide. Számos vendéglátóhely terasza tarkítja a tengerpartot, ahonnan kis szigetekben és a nyílt tenger látványában gyönyörködhetünk.

A tábor a parttól 1-2 perc sétára található. A faházak 4 személyesek, konyhával és fürdőszobával felszereltek, a teraszon kerti bútor szolgálja vendégeink pihenését. A mobilház 3 hálótérrel 5 főt tud befogadni – fürdő, WC, konyha és terasz tartozik hozzá. Az apartmanok 4-6-fősek, 1-2-3 hálótérrel, fürdővel, konyhával, klímával ellátottak, mindegyikhez tartozik terasz is. A tábor területe fallal körülépített, így a gyerekek is biztonságosan játszhatnak az árnyas fák alatt.

A közös étkezések fedett teraszon zajlanak. Napi 3 étkezést kínálunk – az ebéd és vacsora is meleg étel. Fontos irányelvünk, hogy jó minőségű, friss alapanyagokból készítsük ízletes, magyaros ételeinket, amikből bőségesen szolgálunk fel, vendégeink megelégedésére. Vegetáriánus, tej- vagy tojásérzékeny diétát, illetve paleo étrendet igény szerint biztosítunk.

Családi táborainkban a szülők pihenési lehetőségeit, teljes kikapcsolódását, gyermekprogramokkal támogatjuk. Elhivatottságot érzünk arra, hogy a gyerekek felszabadult játékra cseréljék az okostelefonokat és laptopokat, ezzel együtt természetesen ingyenes internet elérhetőséget biztosítunk vendégeink részére.

A környék számtalan látnivalót kínál. Gyalog, a part menti fövenyen eljuthatunk Vodicére, a legközelebbi kisvárosba, ami nyüzsgő városi hangulatával, vízi játszótereivel kápráztat el. Útközben található a kutya-strand. Másik irányba sétálva Sovlje csendes tengeri öble, védett strandja várja a kisgyermekeseket és nyugalomra vágyókat. Murter homokos partja fél órányi autóúttal közelíthető meg. Hasonló távolságra gyönyörködhetünk a Krka Nemzeti Park vízeséseseiben, vagy Šibenik történelmi nevezetességeiben. Számtalan hajóút adhat feledhetetlen élményt. Zadar, Split és Trogir szépségei szintén elérhető távolságban várják az érdeklődőket. A helyszínen is készségesen válaszolunk vendégeink kérdéseire, amennyiben információra van szükségük.

Évente több száz főt tudhatunk vendégeink körében. Sikerként éljük meg, hogy sokan visszajárnak hozzánk. Legtöbben a jó hangulatot, a kedves, magyar nyelvű vendéglátást, a bőséges, finom étkeket, a kulturált szállást és a balatoni áron elérhető feledhetetlen tengerparti élményt szokták indokként említeni, amikért érdemes újra és újra visszatérni.

A nyári élményeken túl tavasszal és ősszel is várunk iskolás csoportokat Tengeri Iskola programunkkal, ahol a gyerekek élményeken keresztül fedezik fel és ismerik meg a természet szépségeit, történelmi értékeit. Tudjuk, hogy az élmény alapú tanulás, mélyebb és szerteágazóbb, mint a csupán tankönyvekből olvasottak.

Elő-és utószezonban nyugdíjas csoportokat is szeretettel várunk. Kellemes séták, kirándulások a friss fenyőillattal keveredett sós levegőt belélegezve, igazi gyógyír testnek és léleknek. Az emberléptékű falu megnyugvást, kikapcsolódást, feltöltődést ad.

Tematikus táborokhoz (sakk, jóga, életmód, kézműves, dráma stb.) remek lehetőség az étkező rész átalakításával nyerhető közösségi tér, ahol a beszélgetések, mozgás, alkotás öröme bontakozhat ki. Azt tapasztaljuk, hogy a hely varázsa hamar összeköti az ide érkezőket – barátságok, hosszútávú kapcsolatok alakultak már táborunk falai közt.

Ha felkeltettük érdeklődésüket, tekintsék meg honlapunk galériáját, leírásait, vendégeink élménybeszámolóit a

https://tengeritabor.hu oldalon.

Legyen a vendégünk egy hangulatos feltöltődésre! Várjuk szeretettel és minőségi ellátással!
Tengeri Tábor csapata

További cikkek hasonló témában

Hozzászólások

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük