Otthonok és Kertek

Ilyen az, amikor a STIHL-esek lazulnak

Tikkasztó hőségre és nagy érdeklődésre készült a STIHL a Svert Kupának is otthont adó Zamárdi Szabadstrandon, és az időjárás sem húzhatta keresztül a csapat számításait.

A vitorlásverseny ugyan másnapra maradt, a Balaton-parton kialakított kényelmes lounge-ukban azonban kicsik és nagyok is nagyszerűen érezhették magukat, a sok-sok játék, edzés és limonádézás közben pedig a STIHL akkus gépeit is jobban megismerhették.

Szentesi Levente, az Andreas STIHL Kft. marketingigazgatója szerint a szeles idő ellenére a mostani is egy rendkívül jó alkalom volt arra, hogy közvetlenül találkozhassanak termékeik felhasználóival. „A nyarat arra szenteltük, hogy beszélgessünk, tapasztalatot cseréljünk a STIHL-esekkel, és hogy bemutassuk számukra eszközeink sokoldalúságát” – fogalmazott. Kiemelte azt is, hogy cégük rendszeresen élvezi a balatoni vendégszeretetet, hiszen nemrégiben fából készítettek életnagyságú Harley-Davidsont egy fesztiválon, most pedig egy minden igényt kielégítő pihenőzónát alakítottak ki a Zamárdi Szabadstrandon.

„Habár az időjárás egy kicsit megtréfált minket, a STIHL gépek most is elemükben érezték magukat. A STIHL szuper játékokkal készült, így én egyáltalán nem lepődtem meg azon, hogy a barátságtalan időben is ilyen sokan részt vettek a versenyeken” – mondta McMenemy Márk, a STIHL nagykövete, aki a STIHL Zone egész napos házigazdájaként segédkezett a programok lebonyolításában. „A kicsik imádták a számukra kialakított gyereksarkot, a nagyobbak pedig alig várták, hogy próbára tegyék magukat az akkucsere-versenyben, de örömmel megosztották STIHL-es strandélményeiket is” – tette hozzá.

A borongós idő leginkább az aktív kikapcsolódás híveinek kedvezett. Peleskey Bence modell, fitneszversenyző vezényelt számukra egy minden izomcsoportot megdolgoztató erőnléti edzést. „Hűvös volt, de megizzasztottam őket” – mesélte nevetve Bence, aki minden érdeklődőt alaposan átmozgatott. Az edzés végén mindenki jóleső fáradtsággal fogyasztotta el a kifejezetten erre az alkalomra készített narancssárga és zöld színekben pompázó, hűsítő STIHL és Viking limonádéját.

Az Andreas STIHL Kft.-t 25 évvel ezelőtt, a STIHL kereskedelmi leányvállalatok alapításának sorában az első kelet-európai társaságként alapították azzal a céllal, hogy szakkereskedői hálózata révén prémium termékekkel szolgálja ki a piaci igényeket. Mára kereskedelmi hálózatuk 300 értékesítési helyén mintegy 800 alkalmazottnak biztosít stabil munkahelyet.

Nézd meg a többi Stihl cikkünket!

További inspirációkért lapozz bele INGYENES e-magazinjainkban!

Kövess minket Facebook-onInstagram-on és TikTok-on!
Oszd meg!

Olvasni jó

Hozzászólások

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top